lauantai 21. marraskuuta 2015

Uusi missä viivyt -säpö


Vanha sähköpostini oli todellakin niin vanha, etten enää päässyt sisälle sinne. Uusi on jatkossa missaviivyt@gmail.com, johon voi halutessaan ottaa yhteyttä. 

Muutoin tänne ei kuulu poikkeavaa. Olo on hyvin raskautunut, jos näin voisi sanoa, ja oon vaan yrittänyt stabiloitua taas tästä elämäntilanteeni muutoksesta. Lieviä painajaisia oon nähnyt M:sta (joka on siis tätä nykyä ex-poikaystäväni). Ensin näin jopa päiväunilla unia siitä, kuinka halailen häntä ja suukotan. Unet oli todella hellyydenkipeitä? Onko se se kaipaus sitten, mikä jää taas. Yöaikaan unet ovat olleet hieman ahdistavampia, niitä en onneksi enää kunnolla edes muista. 

Valmistaudun nyt yövuoroon, joita on tiedossa kolme kappaletta. Olen lähes joka viikonloppu töissä. Teen nykyään yötyötä ainoastaan, josta olen pitänyt ainakin tähän saakka. Toivon että voin jatkaa tätä kesän alkuun asti, kunnes jään mahdolliselle mammalomalle. Ei tarvitse ainakaan nähdä liikaa ihmisiä! :D Olen alkanut todella pitää yötöistä, vaikka toki niissäkin on huonoja puolia pitkä litanja. 

No mutta, löpinät sikseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)