maanantai 8. lokakuuta 2012

Rv 17+3

Eilettäin mulla velloi koko päivän huonovointisuus. Taisin saada luokkakaverillakin alkuviikosta olleen vatsataudin ja ravasin vessassa koko päivän. Lopulta tuli myös oksennus kaiken muun tyhjentämisen ohessa. Huh huh.. Onneksi tämä päivä on vielä vapaata ja ONNEKSI en tullut kipeäksi viikolla, koska sairalomiin ei oo juuri varaa!

Tällaista tuli hankittua Lindexistä, 3 kpl 2:n hinnalla! :

3kpl 56cm velour-housuja vauvalle :-)
Tein tässä vauvanvaate inventaariota ja ei mulla ole paljon yhtään 56cm vaatteita, kauheen pieniä en aio ostaakaan mutta jotain pitää olla. Se mun kaverin vauvakin oli NIIN pieni vaikka painoi 3,5kg että mun ostamat 56cm vaatteet oli ihan liian isoja sille vielä. :-D Oon myös suunnitellut pistäväni jotain Lindexin verkkokaupasta tilaukseen vauvalle, siellä on niin ihania vaatteita!

Tänään aion lököillä ja blondata mun tukkaa. Vaikka ajattelinkin olla mahd. paljon värjäämättä mun tukkaa raskausaikana niin en oikeesti kestä enää tätä juurikasvua.. Ja viimeks ku blondasin sen puna-ruskean epäonnistumisen päälle, niin puolet mun tukasta on kellertävää.. Että nyt otetaan sit kovat aseet käyttöön..


3 kommenttia:

  1. Täälläki on ollu jonkinsortin mahatautia liikkeellä. Veljellä oli sen lisäksi noussu vielä aika korkee kuume samaan aikaan. Toivottavasti se ei oo tartuttanu sitä sitte muhun ku en tosiaan jaksais sairastaa yhtään enempää mitään. :o

    Kivan värisiä housuja, aww.. <3

    Sun teksti muistutti just mieleen että unohin ite ostaa hiusvärin. Voi hitsit ku oisin lukenu aikasemmin tän niin oisin ehkä muistanu kattoo oisko Siwassa ollu jotain hiusväriä. :D Piti ostaa jo aikasemmin, mutta unohin sillonki vaikka tarkotus oli että äiti ois auttanu mua (vaikka se vihaa mun hiusten värjäämistä)ku oon kotona käymässä. Nyt pitänee sitte taiteilla se väri päähän ite. Angst. :D

    VastaaPoista
  2. Joo yöks mahatauti on ilkee, ja meijän osastolla riehuu miljoona pöpöä muutenki.. Että yritäppä siinä vältellä sairastumista seur. 5 viikon aikana!

    Mieki vihaan hiusten värjäystä ja äiti on yleensä tehny sen mun puolesta... mutta tällä hetkellä sekin piti taiteilla ite päähän.. Ihan OK onnistu kuitenkin :-D Ainaki tyvi on jotenkuten piilossa :-D

    VastaaPoista
  3. Hui. Pidetään peukkuja että välttyisit pöpöiltä!

    Kyllähän se varmasti itelläki onnistuu, mua vaan aina epäilyttää että jääkö joku kohta ilman väriä ku yksin laittaa. :D Kerran oon kokeillu poikakaverin kans värjätä, mutta se oli jotain aivan hirveetä ku se oli niin hidas ja epävarma niin mielummin taiteilen ite värin sitte ku alan ton kans värkkäämään. :D En oo edelleenkään muistanu ostaa sitä väriä, että joku luulee mua vielä vanhaksi mieheksi ku takaa kattoo ku toi juurikasvu alkaa epäilyttävästi näyttää kaljulta kohdalta.. Hahhah. :--D

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)